herrrrraaa

Imorgon gör jag den hära bloggen privat. Har alldeles för många tankar i mitt huvud och några av dom behöver komma ut men inte till allmänheten. Så jaaaa-aa. Nedstängning på obestämd tid. Kanske föralltid.

Eller så öppnas den upp för mina åskådare väldigt snart när jag fått svar på livets gåta o kan predika om det osvosv. Så börjar jag med mina roliga inlägg igen :)))))

Men tills dess kan jag låta er LE åt tanken att jag igår möttes av en asfet bajskorv PÅ toastolen när jag kom till jobbet. Va baaa att ta tag i skiten, bokstavligt talat HA A HAAA AHAHAH. Så såg jag att det var bajs på golvet också MMMM D VA KUUUL OSÅ.

Nu ska jag sjunka in i min livsdvala igen och fundera över ALLT. Exakt ALLT. Mest framtiden och framtiden mina vänner, det är tamigfan det läskigaste jag vet. VAFAN VILL JA GÖRA????

HERRRAAAA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0