AHA HAH HAA A

Har varit hemma ifrån jobbet i 4 dagar nu ha a aa hhahaaaa håller på att bli KNÄPPPPPP pga RASTLÖS o sjuk. Nu är jag typ frisk men läkaren böna ju typ om att jag skulle va hemma veckan uuut så JAAHA???? 

Kanske ej vill jobba men GÖRA något.... Vaknar sent o känner mig sjuk o blir pigg o så blir klockan mycket o så jaha. O vad orkar man ens göra????

På lördag ska jag till Ikehaaa. Mitt inre jag SKRIKER av glädje. JAG SKA LÄMNA LÄGENHETEN PÅ LÖRDAAAAA WOWOWO typ så.

Har varit på små turer till affären o handlat. Gått in till stan EN dag för att lämna papper med Arrat. O köpt kallingar. Sen har jag ba legat här???

USCH???

Vem e jag

Orkar inte. Vill ha ett liv.

Herrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0