zzzz

Har faktiskt haft en hektisk dag idag!!! Hunnit med massor. Bland annat att vaknat vid 9 av att Arris kom hem, somnade om, gick upp och hittade honom däckad i soffan ha ha ha ha kan han ha. Så går det om man super. 

Vet ej vrf han låg i soffan?? 

Jagade upp honom illakvickt och började storsaneringen. Urflyttning av en tidigare sambo har hänt idag så vi rensade helt enkelt bort all skit hen (ja, nivet att jag bara bor med killar så HAN) lämnade efter sig..... 

Jag gick tillomed in till stan för att köpa en GOLVMOPP. Såg till min förtjusning att typ ALLA butiker i hela stan hade 30% på ALLT???? För att de va nån marknadstjosan. Köpte mig ett par likadana jeans som jag har.... fyra st av.... för 280 PIX = asvärt???

Och ett par schtekshorts till Arra för 50:- istället för 599 på solo (som ska stängas här???) ha ha haaaa. Råkade gå lös på Clas Ohlson också (HUR KAN MAN ENS DET?????) och kom hem med, förutom den rosa golvmoppen, en rosa vattenkokare och massa tråkigheter. Mitt classebehov har gått så långt att jag tillomed lärt mig HITTA där inne = rena djungeln......

AJA. Gick o köpte bärsh o drog te Ludkov o Johan. Grabbarna spelade basket. Jag drack jordgubbsvin bredvid och såg ut som en riktig missbrukare. Låtsades vara alkoholistavbytare. Nu sitter jag i soffan och äter chips. Ska värma lite överochefterblivna thaimatsrester snart.

Standard.

Är förövrigt SJUKT(!!!) avis på att Arvert ska få handla på taxfree???? Typ det jag är MEST avis på??? Dom har en Nikeaffär PÅ flygplatsen??!?!? Älskar taxfree. Älskar fynda. Räcker ej med 30%. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0