tristdag

Tisdag måste ju PÅ RIKTIGT vara den tråkigaste dagen på heeela veckan??????

Söndag är ändå liksom.... vilodag???? Nivet tänka på gud o jadrajdara. Måndag är sooo 2000-andlate att hata så ja, tisdag är den nya måndan. BUT seriously,

SÅ JÄVLA TRÅKIG DAG????

Tisdag är en sån där dag som var en typisk """aktivitetsdag""" när man var liten. Vill minnas att jag SÄKERT spelade tennis (ja, jag) på en tisdag, jag hade säkert dansträningar på tisdagar (ja, jag, badass på da dancefloor u got me) eller RED på tisdagar (JAA-AA). Nu pillar man seh lite i naveln på tisdagar och inväntar onsdagen som är *mitten av veckandagen* typ.

Vill bara försäkra er om att ni förstår att jag haft en ASTRÅKIG dag idag. Pissdag på jobbet. Så pissig att jag beslöt mig för att köpa en fryspizza efter jobbet??? Ajajaj. 

Sen jag kom hem har jag bara läst om Sigridfallet..... Hon hittades ju (rip) död och jag kan ge me fan på att snubbarna som sitter häktade höll henne inlåst i dendär jävla verkstaden.... Usch nu mår jag dåligt.

Ska psyka Arvid nu och få honom att hämta colan. Bästa sättet att få någon att göra som man säger är genom att överrösa personen i fråga om HUR BRA hen är på att göra detta.

Så. Nu försöker jag med detta: Asså, Arvid, har jag sagt till dig HUR BRA du är på att HÄMTA saker??? Asså.... du gör allt så HIMLA snabbt??? Visste du att vi hade en cola i kylen???? 

Works (almost) every time.
/ Tipsgudn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0