tre saker jag funderat på idag.....

Ja, ni läste ju rubriken så ni vet vad som väntar!!!!!!!!!! (?!?!?)

1) Varför alla (läs många) norrmän använder sparkcykeln som transportmedel??? Har ställt mig denna fråga allt för många gånger men FÖRSTÅR inte?! Första gången jag såg en kostymnisse komma sparkandes trodde jag han lånat sitt kids men...... nej. Han sparka glatt förbi mig??? Varför??? Verkligen stereotypen dum jävla norrbagge.

2) Norrmän har AMBULANSMOTORCYKLAR. ????????????????????? VARFÖR??? Inte som att det spelar någon roll om denna MCförare kommer fram före? "Jaaaha en trafikolycka, mmmhmm hjärnblödning, amme jag slänger upp dig här bakom håll i midjan bara!" ...........???

3) VARFÖR(!!!!!!!!!) hånglar, alltså GROVHÅNGLAR folk in public?!?!? Satt ett par på kanske 16-17-18år på jobbet idag asså, mer eller mindre, PÅ varandra?? Skäms man inte??? Offentlig kärlek jaja men inte så man liksom undrar när kläderna flyger av? Hon satt mer eller mindre över honom???? Och vad gör man som åskådare då liksom?? 

Verkligen en dag fylld av tankeställare och konstiga frågor. Kommer jag någonsin få svar på detta? Vet ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0