tjena ;) *slänger med bilnyckeln*

Inatt drömde jag att jag hade körkort och körde omedvetet till en förfest, vart fast där och sen "kom på" att jag hade vår, i drömmen såklart, asflashiga bil ståendes utanför. När jag ankom och klev ur bilen på grusvägen (såklart) så slängde jag med bilnyckeln sådär TÖNTIGT och FULT åååhhh gud och kände mig skitcool.

För jag hade körkort.

Och det har jag ju inte.

Så. När jag kommer hem måste jag alltså börja med det........ Tror det var ett kall liksom. Förövrigt har denna blogg bytt tema från matblogg till drömblogg??? Det suger ju. Älskar drömmar men mat är ju bättre liksom.

Så detta bör ändras på. Idag ska iallafall följande saker göras:
* Gå med 4-5 Ikeapåsar med pant......
* Gå till da blackmarket 
* Gå till stan
* Gå och sola
* Gå och äta
* Gå och dricka vin med Ida (!!)
* Gå hem

Kommer få så himla mycket motion idag!!!! Ska bara GÅ hela dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0