sorri broes

Skulle hookat upp er med en nytagen bild på mig själv pga var länge sen ni såg mig men pågrund av ljusomständigheterna och mitt svullna öga uteblir den bilden :)))

Föreställ er istället ett missfoster, lite som Ronald Niedermann (läskiga långa blonda albinot) i Män som hatar kvinnor (vet ej vrf just den referensen har fått för mig att han ser lite missbildad ut??) i mörkret, så har ni mig framför er. Minus lång och blond.

Följande har hänt under kvällen:
Har fått Arra att bli beroende av olika *fall*, så han har spenderat x antal timmar till att läsa om 13åringen som mördades i Täby nivet???? Tydligen, enligt Arra, kan mördaren ha koppling till dubbelmordet i Linkan för 8år sen (!!!) SPÄNNANDE OR WHAT??? Bör min blogg bli en kriminalinspektionsblogg istället kanske??? MMMMM ser så ut.

ÅÅÅHH så intressant älskar att jag slipper vara ensam om att vara detektiv..... Mina sambos måste hata mig som ständigt kommer med nya anrop angående Oslopolisen eller Sigrid..... "AAHH nu brinner det tydligen där borta!!" "Nu har nån blivit påkörd däär" osv..... Hatar att jag hittade Oslopolisens twitter......

Lyckan när jag hittade Sigrids potentiella mördare på FB igår........ Lyckan när jag inser att jag hittat RÄTT pga polisen stängt ner hans fejja nu fööör att folk gick lös = hitta rätt snubbinio.... SÅ SPÄNNANDE!! (rip)

Hehe....... ... . ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0