sjukt inlägg

Update direkt ifrån dödsbädden tänkte jag skiva men bädden. Känns lite som en dödsbädd dock. Känner mig nämligen så fruktansvärt jävla sjuk?????

Jag hatar följande två saker väldigtväldigt mycket:
* när jag tvingas inse att jag har fel
* magsjuka

Idag när jag kom till jobbet fick jag reda på att en tjej gått hem pga spytt på toan..... Asså..... Finns en toa.... Jag tvingades kissa där... Efter det har jag känt mig sjuk!!! Elle ne började nog som placebo (? Typ!) men iom att jag inte åt någon mat nu ikv kände jag mig sjuk PÅ RIKTIGT.

Hoppas innerligt att min kropp fejkar denna sjuka. Är ju ej illamående men har brutaaaaal huvudvärk o har varit """hängig""" som mamma skulle sagt, hela dagen. Typ seg o mör i kroppen??? Som en sämre bit kött.

Så nu ska jag sova. Fryser ihjäl så inväntar mitt mänskliga element. Kanske e sjuk??? Får ej bli. Har inte tid. Sånt som märks.....

Mvh hypokondrikern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0