scenario nr2 på jobbet:

Som rubriken avslöjade, ja:

Har jagat en getingjävel i cafét i stort sett hela dagen, tills han plötsligt var borta?? Såg att han surra runt disken men antog att han flög ut???? Tänkte ej mer på det.

Ska stänga igen och lämna. Tar hand om svinnet dvs allt som skall slängas, ser till min förtjusning att det är en tonfiskbagel varpå jag greppar en plastgaffel för att äta ur röran..... Ser hur något KRYPER där inne??? ? ?? ? 

JAJAMÄNSAN

Jag var alltså 2sek ifrån att stoppa getingjäveln i munnen!??!?!?!? VAFAN ÄR DET OM VA???? 

Detta var alltså ett milt scenario. Värsta tänkbara hade ju varit om en surkund som inbjudandetoalettkunden hade fått denna bagel och varit allergisk mot getingar. Vad hade jag gjort då lixom???

Nu staba jag bara jäveln och spottade på honom. Skrev en lapp om min historia till min baws så hon har något att skratta åt imorgon bitti :)))

PS efter att toaletten inte såg INBJUDANDE ut så gick jag såklart dit, ligger endast lite papper på golvet???? JAHA?? Sen hittade jag en öppnad kondomförpackning................ AHAAA nu har folk börjat KNULLA där inne också??!?!?! Var säkert inbjudandekunden.. DS

Kommentarer
Postat av: Hassan

Hahahha du är ju sjuk i huvet :( sluta inte va de <3333

2012-09-04 @ 01:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0