så jäla random??? asso?? fattar ente???

Följande punkter stod på schemat idag:
* Gå med 4-5 Ikeapåsar med pant......
* Gå till da blackmarket 
* Gå till stan
* Gå och sola
* Gå och äta
* Gå och dricka vin med Ida (!!)
* Gå hem

Följande saker gjorde jag faktiskt:
* Gå och äta
* Drack vin med Sara (!!)
* Gick hem

....

Inte den mest händelserika lördagen jag haft kanske MEN(!!!) jag har haft en sjukt bra dag. Kollat på breaking bad, sen lämnade Arra mig för jobbpardey, jag gick till donken vid 23 för att köpa mer mat utöver sushin jag ätit idag (...)  och då slog det mig att en """"bekant"""" (på vuxen språk) från linkan flyttat in i samma hus som oss????

Såååå vid halv 12 trillande Sara in genom dörren och så flög vinkorken av och sååå hade vi plötsligt hivat i oss en flarra BUBBEL. Lite lulliga begav vi oss bort mot Töyen och grabbarna för att våldgästa. Umgicks med pojkarna lite innan vi gick tillbaka hem igen.

Så sjukt???? 3 våningar över liksom??? Aaaha? 

Nu däremot är jag sketatrött. Har glömt bort hur trött man blir på alkohol efter ett tag så nu när vintarmen är nöjd för dagen så baahhh hänger ögonlocken. Ska slänga iväg ett "mess" (som mamma säger) till Arra och se om jag måste hålla mig vaken så jag hör porttelen.......

Annars kan han fan få sova på gatjäveln. Ungjäveln. Fan.!!.

Imörrn ska jag göra allt jag inte hann idag minus det mesta :)))))

MVH nöjdvinmättchey

Kommentarer
Postat av: frodo

sara ARVID???????????? men hur sjukt???:S:S (isf)

2012-09-23 @ 12:29:37
URL: http://juliaellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0