planeringsbehov samt stress samt separationsångest

Kaoooooozzz i min hjärnis!!

Arvart åker iväg till Ams imorgon och har liksom bara "lagom" koll på läget vilket ger mig superpanik!!! Han bokade bagage för liksom...20 min sen??? Ej börjat packa..... Ej fixat med cash.... Osv. 

Jag liksom hetsar runt o baa "åååhhh har du fixat det???? har du kollat det?????" och blir jättejätte stressad fast jag inte ens ska iväg liksom?!?! Vet ju att det är mig han kommer stressringa om det skiter sig...... Känns som jag ska släppa iväg min förstfödde på en partyresa till magaluf typ????

Men nä. Det är en vuxen man vi pratar om. Som ska iväg i tre dagar. Som jag kommer avlida under pga ovishet om han fortfarande lever???? 

Typ det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0