OK

OK såhär vill jag ha min födelsedag: (eftersom jag fyller år en fredag räknar jag med att hela helgen handlar om mig)

* Vaknar upp till skönsång á någonmedbraröst samt Amerikanska pannkakor och typ jordgubbstårta. Får självklart massa paket däribland en resjävel till *valfri destination allt e betalat*
* Arvid bär ut mig ur sovrummet pga "ska ej behöva anstränga dig på din födelsedag"
* Ytterligare paketöppning
* SEN, från ingenstans, är jag hemma i Linkan!! På typ 20sek med en ny "uppfinning" jag fick i en present. Där får jag mer paket samt mammas mat och farmors gratulationer och välsignelser. Dom hoppas att jag kommer leva i 100år till osv.
* Får ett körkort, UTAN att ha övningskört eller något. Jag bara får det liksom.
* Hoppar tillbaka till Oslo. Får ett par Nike Air som jag svävar runt i. 
* Blir utbjuden på sjukt god mat på en dyr restaurang. Jag tar pasta och oxfilé med ett glas vitt. Och en jävla drinkjävel bara för att jag kan. 
* Jag tar en powernap samtidigt som ngn masserar mina fötter.
* Rehab over, får asgott vin samt sprit som inte smakar sprit av "ngn" 
* Partyt börjar. Hela vår lägenhet (som förövrigt fick en till våning och bättre planlösning just sådär!) är fylld av färgglada ballonger, bilder på mig är uppsatta och jag får tre olika tårtor. Jordgubbstårta, chokladtårta och givetvis en kladdkaka.
* Hitta lite "mockarutor" också. 
* Blir asfull fast lagom full och skämmer ej ut mig. Får fler presenter bla. alla fungerande simsspel. 
* VI (jag o alla mina vänner) går ut här i Oslot, till ett sjukt kul ställe där bara alla coola får va. Jag blir såklart bjuden hela kvällen. Träffar Haakon och Mettemarit ute och dom håper jag hatt en nydelig bursdag. 
* Kommer hem assent men mår ändå bra. Somnar medan Arra kliar mig på ryggen.

På lördagen är jag ej bakis och hoppar till Linkan igen och blir lite mer firad. Träffar resten av släkten osv. Hoppar tillbaka till Oslo o så går vi på bio och jag blir bjuden på mer mat. Sen super vi igen. 

Sounds fucking good to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0