OBS SJUK SAK IDAG

Hände ju en sjuk sak förut hur kunde jag glömma???????!?!? 

Satt på uteserveringen på Fridays, kommer fram två zigenare med lite papper och tigger (jaa-a på uteserveringen??? sjukt) och dom står sjukt länge vid tjejerna bakom oss. Går fram till oss och nästan vänder direkt. Går därifrån.

2sek senare skriker tjejen bakom oss till och baahhh "DOM TOG MIN TELEFON???? HAN TOG VERKLIGEN MIN MOBIL????" och springer efter dom. Kommer tillbaka med mobilen (!?!?!?!?POWER???) och baaa. Ja. Vart så chockad???? HUUUUR fräckt?!??!?! 

Och anledningen till vår korta visit var för att Mathilda höll i sin telefon och hade ingen plånka inom räckhåll, och jag mitt thang i fickorna. SÅ sinnesss???+ Ficktjuvar jomenvisst men sådär? Tjoff.

Det var alltså dagens äventyr...... Ziggisar som snor (BIG NEWS!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0