man kan la hantera ett jobb

Får meddelande från en, vad jag nästan trodde, spårlöst försvunnen pojkvän innehållandes frågan "kan du boka en sensation white biljett till mig...." SJÄLVKLART GUBBÄN.

Nej men ja det kunde jag. Känner mig så snäll. Känner hur han lyser där på andra sidan jorden (typ) osv. 

Har huvudvärk och kom precis på varför (i). Idag har jag ätit tre småsmåfrallor på hela dagen. Och jobbat 10h. That is, what I call, sick.

På tal om sick så är det exakt vad vi alla är på mitt jobb. I huvudet. Har aldrig kunnat drömma om en sån sjuk stämning vi ALLTID har på jobbet???? Standard är att min arbetsledare går runt som en groda bakom disken, att jag fäller kommentarer som "jååå men man kan väla hanteera en kniiev!" och Mathilda ifrån gääävle svarar "jomenvisst, farsan e ju slaktare"......

Eller att vi glömmer bort vad ord heter på svenska när vi vant oss vid dom norska "replikerna". "Hvaaa er det i dender smoothien????" "eh det är jordbär och bringebär" och blir helt ställd när en svensk frågar och baaahhh EHHHHHH det ääääeeer..... hallon och och och och jordddddgubbE.

Ni fattar nå inte men. Alla på mitt jobb är kinda messed up. Som mig fast kanske lite mildare. Sofie brukar omedvetet härma kunderna och häromdagen kom en man med basröst in och sa "KAFFEEEE" varpå Sofie säger KAFFEEEE med sin fula basröst ha ha ha alltså. E någon form av psyk jag hamnat på.

Brukar säga att det är idiotiskt av våra chefer att sätta alla tramsiga på samma ställe men jävlarrrrrr så kul vi har på jobbet. Pitty sick. Imorse möttes jag av en lapp från Gävlish där hon skrivit att hon tycker om oss så himla mycket å jag ba..... gick sönder lite i hjärtat. Så fina männeshår allehopa!!

Dåååå kanske man skulle ta å steka på den där lövbiffen då. Rensade frysen lite och hittade lite saker som tillhört Ludvig MEN, flyttar man härifrån är det fan öppet hus!!!!!! !!! TA ME FAN!!!! så nu ska jag äta upp hans mat.

Nom nom.


såhär ser jag ut nu :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0