krämpor

Har haft en rätt OK dag. Kvällen däremot har sugigt stor jävla fet dase. Har krämpor i form av brännskada pga solade solarie å har sämst pigment så mina bobisar kliar SÖNDER tvingas gå utan bh osv, samt krämpor i form av ont i hjärtat.

Hatar att bo så långt bort ibland. Missförstå mig inte för jag älskar Oslo men när det är 7h hem och man vet att ens nära och kära typ BEHÖVER en alltså. Usch. Har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjort idag pga varit på fel plats och vill vara hemma och bara för att situationen är så jävla pissig.

Allt är så jävla orättvist varför kan man inte bara få ha det BRA????

100% braigt liksom.

Mitt humör har lagt sig lite nu för tillfället så jag gick och pantade all vår pant dvs ca 150 flaskor och köpte baksaker. Så nu är min kladdkaka klar om 3min. Tröstäta på riktigt. Ska krama om Arra sen och inte släppa honom.

SUGIG JÄVLA DAGJÄVEL. Love u all. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0