krämpor pt2

Ända sen i torsdags har jag haft dessa jävla krämpor. Började ju med feberfrossa ifrån solariet (.....ja... man kunde tydligen få det) och sen gick det bara utför....

Har försökt rehaba nu men likförbannat är man fortfarande "lite sjuk". Idag har jag sjukanmält mig och förmodligen blir det samma visa imorgon igen. Egentligen inte mig emot eftersom jag faktiskt är sjuk MEEEN får så dåligt samvete pga vet hur jobbigt det är när någon på jobbet är sjuk.....

Men har blivit så sönderarbetad dom senaste veckorna??? Älskar mitt jobb (typ iallafall.... vem gör egentligen????) men vi får slita asna av oss sååå jag kände mig helt utmattad nu. Tanken av att jobb 8h imorgon får mig att känna mig ännu sjukare och ba nää, jag KAN inte??? Jag är helt utmattad.

Värsta är att febern stiger nu!!!!!!!!! Fryser likt ett ensamt barn i en snöiglo på vintern..... 

Kan inte låta bli att tycka att det är lite mysigt att vara sjuk. Att liksom FÅ ligga hemma, sunkig, i soffan en hel dag och se på film. Inte behöva röra på sig. Men sjukare än såhär vill jag inte bli för DÅ blir det jobbigt. 

Nu är jag bajstrött så ska försöka sovaaaa. Under hundra täcken. Och hoppas på att min jobbsituation imörrn löser sig. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0