köttaaaa

Somnade inte förens vid 06.30 imorse pga pigg pojkvän????? Så vi låg uppe å pratade och hörde hur Olivers alarm gick igång..... Då var det dags att sova kanskeeee.....

LEDIIII idag men gick till jobbet (igen) för att ta me någe å dricka. Farligt att jobba så centralt.... Så slutade med att jag hoppade in och hjälpte till med mongoleveransen vi fick, gick med papp osv..... Sen tog jag med mig mina kottar på en tur i stan.

Slutade upp med Mathilda på TGIF's med brownie obsession och ett glas vin. Har inte druckit vitt vin på åratal kändes det som så vintarmen bara skreeeek när den fick smaka. Åh. Älskar ju tamefan vin??!?!? Så nu ska jag börja dricka hela tiden :):):):) 1mån kvar till 20, sen är jag inte längre 17 i den här staden. VEEEJN!!
 
Kom hem och insåg runt halv 12 att det enda jag ätit idag var efterrätten på fridays..... Så snodde ihop lite KÖÖRVSTRÅGANÖFF som vart fätt god. Köpte tacotillbehör men Arvert skulle ut med jobbet så det bidde inget.

Men på söndag är det tacosöndag å assåååå jag längtar!!!! Ska bli så göööööooottt. Vrf äter man inte alltid tacos???

Ska nåå sova nuuu. Köttaaa jobb i 7dagar sen LEDIIII igen. Woooowwo.


Skoja har fan ätit upp en hel jävla påse ostbågar också..... heheh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0