just got better

Blev ingen ööööööeeel men blev en tur till den asbraiga godisaffären för mig och Arrat!! En marabou jordgubb rikare osv. 

Förövrigt är det så satNs kallt här?? Blev typ höst över två dagar. Man VET att det är höst när man vinkar herraaaa till tunna jackan och låga conversen för att gå och handla - och istället väljer kängorna, fetajackan å halsduk... Skitlame och sugigt men såäre.

En annan fyller ju år om 19(!!!) dagar. Har inte brytt mig om min bday så mycket MEN dom senaste dagarna är det det enda jag har gått o tjatat om???+ Kan bero på att majoriteten av pplsen vi umgås med här fyller år inom 3v. Ludkov i helgen, Sara veckan efter å så jag och Johan dagarna efter varandra.

Står därmed i valet å kvalet om det är värt att åka hem eller ej?? Bli firad classic á presenter, tårta, släkt å öl på ågis..... Eller pardeyhardey med mi amor å friends här dvs äntligen (!!!) få gå ut???

Åh mår så dåligt av detta pga vill vara alla till lags!!! (ja alla vill ha mig) och jag vill ju vara NÖÖÖJD. Har ju since jag fyllde typ 15 spenderat min födelsedag med Arra....... Och tåg 14h på en helg lockar inte asamycket men.... 

Ahe den här karamellen ska jag suga lite till på. Bolla idéer osv.

Vad önskar man sig när man fyller 20 förresten???? Det enda jag kan komma på är att mina simsspel ska funka..... Får man önska sig det när man fyller TJUGO??? Så sjukt. Fan vad gammal jag är!!!!! Samt en resa till någon europeisk destination. Gärna huvudstad. Är sugen på Portugal (ETT LAND FAKTIKST), Prag, Berlin eller Barcelona.... Eller London men pga kan ej hålla i pengar så bra så stryker vi nog det.... Eller???

ÅÅHHH presenter <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0