jomen visst

VISST gick jag o la mig o VISST fan fick jag feberfrossa???? Låg alltså i en tjocktröja och under två duntäcken och SKAKADE som om jag hade eplepsi (typ)

Åh var så jobbigt. Och sovit så oroligt inatt. Haft typ feberdrömmar och bajs. Drömde att jag gick på en skola med nya lärare å jag skulle beviljas ledighet o blablabla. Så fick jag följa med hem till min lärares mamma för att "äta lunch" men jag vaknade innan vi gått upp för den aslånga backen.....

Anyhow så är jag då fortfarande "lite sjuk". Har konstant huvudvärk just nu men ingen feber vad jag tror.

Följande saker har jag ätit sen i torsdags:
* En omelett på dagen på torsdan
* Lite kladdkaka på kvällen å lite chips
* Ett äpple på fredagen
* Kladdkaka och typ 2 muffins på fredagskvällen
* En korv och några enstaka pomme igår
* Tre slajsar på min pizza jag tyckte jag skulle ha igår
* OCH IDAG, ÄNTLIGEN, kunde jag äta lite mat. Stuvade mackisar o nästan en hel korv!!! HERRE
* och ett äpple

REKORD!!!


Ser nu att det ser ut att vara apmycket men alltså, jag har inte haft någon aptit alls?? Kladdkakan vi talar om har jag alltså baaa tagit "en kant" av, fast den var ASGOD?

Ae hörni. Detta gåååår int. Imorgon måsssste jag jobba = rehaba ännu mer idag. Fryser nu IGEN och har tagit två huvudvärkstabletter????? 

Har skrivit på det här inlägget i säkert 3h nu??? Bara oj, glömt bort det. Så stycket över var väl för 1h sen, men likförbannat fryser jag ändå. K U K I G T.


Kan också därför lägga till
* några pringleschips
på listan :))..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0