jaså

Följande saker har hänt mig dom senaste dygnen:

* Arra har kidnappat min assköna älskvärda filt och "gjort om den" till sofföverdrag??? ALLTSÅ??? Jaaa jättemysigt osv för stjärta men JAG FRYSER JU??? Så nu måste vi (_vi_ som i vuxenlivet) köp en till..... ZUCK??? Känns dock som jag sviker min gamla då... Känner jämt så pga rättvisa. När jag var liten var jag t.ex tvungen att sova med alla mina 3 favogosedjur närmast mig för att det va orättvist annars.... Som ATT dom ville ligga så nära liksom!!

* Stressat ihjäl mig på jobbet och känt mig nära kollapser MEN HAR NU ÄNTLIGEN HÄÄÄLG!!!

* Insett att jag fyller år om exakt(!!!) 3 veckor!!!! SINNES
 
* Vunnit en miljon på en norsk trisslott.

* Inatt drömde jag att jag fick träffa världens bästa Filip...... Som jag inte sett på typ ett år??? Minns ej sist vi sågs. I drömmen såg jag hans rygg i en rulltrappa påväg till ett museum (ha ha ha kulturjenny) och skrek typ FILLIIIIIII sen vände han sig om o sprang åt fel håll i rullisen å krama mig och GRÄT och sa att han saknat mig......  Vart så rörd att jag råkade vakna ur denna dröm med tårar ha ha.... Åh gud nu blir jag blödig. 

* Fått the sims abstinens. Råkade starta samtalsämnet på jobbet. Dumt gjort.

* Vunnit en vinflaska (IGEN) ;);));)))));;););)

* Jobbat med mina sjukaihuvudetkollegor. Alltså. Har ej kunnat drömma om bättre kollegisar??!?!?! GUD ASSÅ. Den ena värre än den andra. Idag sa min arbetsledare att hon "älskar att titta på andra när dom inte märker det!!!" och igår hade hon "följt en stig med maschaller(?) och fick se en eldshow med män i läderbyxor och vinkelslipar" ha hahaah ha asså så jävla sjukt. Hon var dessutom ensam och vart så exalterad över detta att hon gick och köpte en varm choklad och två bananer som "tilltugg" ha ha hahah. 
 

OBS en av följande saker är en lögn!! !! ! Gissa vilken så skickar jag över mina två veckor gamla jobbstrumpor (som jag fortfarande använder ;);))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0