jamen hallo

Hejsansvejsan har ej glömt bort er bara liiiite.

Har varit fakked ap bisy dom senaste dagarna typ!! Dvs ut å äta med jobbet i onsdags, fooo balash (=slår på stort) osv. Jobbat stängning och haft upplärning med vår nya chey på jobbet. Eftersom jag är konge får jag hålla i den.

HA!!

Är nu alltså den enda "ordinära" på mitt ställe, resten är nya...... Så nu är det jag som håller hov. Lite granna.
 
Idag var planen att dra till black market och inhandla en (förmodligen snodd) mobil å lite. Istället får jag åka och jobba i 2h. Efter att ha jobbat i 9 dagar i sträck meeeen vad gör man inte!!!! HAAA. Sen mötte jag upp Filip föräldrar som är här på besök och fick mig en påse med diverse i :):):) Å så glad man kan bli.

Två nya tröjor hade mor min knöglat ner. Pjux och goooodis!! Älskar Sverige leveranser+??

Sen gick vi bort och spelade basket. Jag spelade då inte pga är ej sportsligt lagd så jag agerade fotograf/iaktagare. 10 grabbar som var svettigare än en tjock man på ett spinningpass efter 45min basket. Luktade ej gott när jag gick bakom dom :((

Pizzabakning står på tur. Extra creeeamy. Planerar att försöka jobba några timmar imorgon med (bara för att jag KAN) osv. /ingeliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0