herraaa 150 lax

OM jag påstod att jag hade en pissdag på jobbet igår så tar jag faaanaaanemej tebaka det på en gång. IDAG har varit den, värsta dagen vill jag nog påstå, på jobbet, någonsin.

Föreställ er mig, lite irriterad och med NÅGOT i ÖGAT HELA(?!?!?!) dagen, jobbar på, har 29042359 saker att göra. DVS hela produktionen tills morgondagen, mer mat att sälja iväg, samt en fet leverans samt kunder samt försöka vara trevlig.

ADDERA sen detta med att, från ingenstans, vår espressomaskin värd ca 150k fuckar upp big timie och sprutar vatten ur "skummröret"?????? ADDERA sen detta med att det börjar RYKA ur maskinen och lukta bränt, droppa vatten ifrån den osv tills jag i panik drar ut massa sladdar samtidigt som jag står med telefonen och försöker komma på VAFAAAANAN MAN SKA GÖRA?!?!?!

Ett plus för att jag fick känna mig väldigt VIP (very important person nivet) när jag ringde runt och baaa like a baws. Resten av kvällen kunde jag ej servera någon espressokaffe alls :):):)) Glada kunder ajamänsan.

ADDERA det med att en kund klagar på att tvålen är slut på toan och när jag går in för att byta den har NÅGON spraylackat hela jävla toaletten. VEM FÅR TA HAND OM DET LIKSOM!?!?!?!??!

Guuuuuu..............

Har fortfarande någonting i ögat förresten. Imorgon kommer jag DEFINITIVT vakna med ögoninflammation så mycket som jag försökt pilla bort "det". Gör mig ingenting att se lite handikappad ut imorgon. Lika bra att se ut som man känner sig!!!!!!!!! !! !! ! ! !

Ska äta philadelphiamackor med salami nu, typ det roliga som händer idag!!! I <3 WORKING HELTID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0