hajhajhaj

Är såååå trööööttttt idag. Vet ej varför, kanske pga utmattning från jobbdagen igår. Idag när jag dök upp på jobbet fick jag medlidande för igår samt höra "HAHA så jävla typiskt att det var just DU också, DU liksom, du måste stått i panik och varit skitirriterad och frustrerad och varit nära att gråta?!?!?" u dont saaaaay???

Höll förövrigt på att åka på en böter idag!!! MITT LIV E SÅ SPENNANDE?!?!

Kontrollanterna kom på trikken å cool som man e så plankar man ju alltid xD för å spara cash :p Så helt plötsligt stod dom där???? Mitt hjärta började bulta i 1200000 å ba såg framför mig hur jag skulle tvingas ta upp plånboken, eller ännu värre, förklara att jag inte betalat?? ???

Men trikken hann komma till nästa hållplats innan kontrollis kom fram till mig.... där hoppa man av. Försökte se ut som att jag verkligen skulle av där och gick lite relaxed... Snubben som satt bredvid mig genomskådade nog mig med tanke på blickarna han gav mig :((((( MEN, jag slapp betala en bot på 900 PIX!!! HAAAA FOCK AINA

Annaars så har jag idag lagat mat. Första gången på typ en vecka (minst) såååå lyxade till det med kyckling å pasta med stulna ingredienser från jobbet :):):) Arra tryckte i sig maten och sa inte ett ord.... Slickade tallriken osv. Kan ju bara betyda att min mat var succe?!?!?! (läs sukke)

Imorgon ska jag jobba övertidstimmar :):)):):) 11-22 hoo ho h o oho. Fettt jobbigt men dä ä dä värt. Deeeee va mitt liv de. Jobb å mat å SPÄNNING. 


Originellt att se ut som the grudge javet men kan ej råför det. Tyckte det va på tiden med en uppdatering om hur jag faktiskt ser ut nu!!! Dessutom är det ju spännande att se ut som the grudge så det passar ju in på mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0