fula saker jag hatar

Alltså fula saker jag aldrig kommer bära: (igen?):

* Dunväst. Gjorde sitt under 90talet. Tycker det är så otroligt FULT.
* Skor á Jeffrey campbell. Så.jävla.fult.
* Dom "nya it"skorna, sneakerliknande med halvhögt skafft asså ååhhh så fuuuula.
* trekvartsbyxor. Behöver ej något förklaring till detta.
* Shuttershades
* Kjol med "inbyggda" byxor i, som var såååå användbart som barn (???)
* Sneakers med 2m lång "flärp"? vad heter den ens? tunga har jag hört...
* Mjuka jeansleggings i bomullsmaterial som fladdrar lite i stjärten
* Inget av märket "von dutch". Finns det ens på riktigt eller är det bara ett fattigt "kopia" märke??!?! 
* Dom grå "hiphop"brallorna från 90talet. Med texten "westside 89" på sidan. typ.
* Kortärmade skjortor
* Badhairday mössor
* Fleecepolos
* SKINNKEPSEN!??!?!
* Jeanskjol. Eller kjolar överlag nästan. Fyfan.
* Burka
* Nudefärgad kroppsstrumpa
* To die for-bikinin som är SKITFUL(!!!!!!!!) som ALLA bloggade om i våras?? Som skulle "lyfta rumpan så snyggt" och var en jävla spetskant på??? Kan lika gärna gå runt i spetstrosor då?? ELLE?? Hej få betalt för att göra reklam för INGEN kan väl frivilligt sätta på sig dom där neonbikinisarna??? Ae nu blir jag arg.

OSV :) 
MVH trendpolisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0