e ensammen

E SÅ TRÅKIIIIIT!!!!

Jobbade till 21 och försökte tvinga med mina kottar på jobbet ut å dricka vin med mig (ja jag fick en liten susning för vin efter igår....) men NÄÄÄÄ dom ville ej??? Hur kan man ej vilja? Kan ju ej vara pga sällskapet så förstår inte.

Så jag gick hem. Till ingenting. För alla är på sensation wajt.... De e inget för mig. Bara grejen med att man MÅSTE ha helvit outfit dvs vita byxor. Men nu sitter jag här. Och är jätteuttråkad. Skajpat lite med mamma å pappa men dom var lika tråkiga som jag.

Så.

Vad gör man en lördagkväll när ingen orkar dricka vin???? När man e ensam?? Jo man sitter ensam o äter choklad. Lovar er att hade jag haft en vinare nu hade den varit slut. 

Om mindre än en månad fyller jag 20 :):):):):)) 

Ska nog tamefan färga håret i veckan. Pga tråkhet. Ska ta en dusch och komma ut brunare än innan osv snart. Äta lite choklad och bli fetare än innan åså. 

Arvid smsar om att det är "sjukt mycket folk" (ca 20k?????) å har det nydeligt. Är ej avis. Bara på grejen att dom faktiskt GÖR NÅGOT just nu. Mina vänner e tråkiaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0