din jävla horslyna

Hahahaha asså drömde så sjuka saker inatt.

Bla. att en äldre man i 50års åldern åkte förbi mig inne på ett okänt köpcentrum och baaaa klämde till mig på fettan????? HAHA?? Varpå jag skrek fan vill du jävla horslyna??!?!?! Och han garvar åt mig. För det finns inget som HETER "horslyna"???? Var så arg.

Och att jag åt skitäcklig tapas i okänt land med min släkt???? 

Och att Arra vart kidnappad på vår bröllopsdag :(((( Gu vad jag grät. Måste ju förstått att det va en dröm pga vi kommer aldrig gifta oss? Men ne. Sen vakna jag till å insåg att han inte var det minsta kidnappad :)))))

UPDATE:
Hahahaha skrev åkte förbi mig av en anledning. Han åkte förbi mig på inlines. Tydligen tyckte jag att det var en självklarhet när jag skrev inlägget här å glömde nämna det lix..... sen klämde han mig på fettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0