deilig og nydelig da

Min tanke var ju att jag skulle åka ner te jobbet och hämta hem mitt PRIS jag vunnit sååå jag tralla dit runt 4.... Fann inget pris men fann en Sofie som precis slutat, så vi satt där, på jobbet, jag ledig och hon efter 10h jobb och drack kaffe. 
 
Inte jag dårå för ja e still kid.
 
Tog en sväng till konkurrenterna för att titta in utbudet osv..... SPÄNNANDEEEE!! Sen slutade Mathilda också sååå hon drog med oss på en sväng. Gick runt hela Aker Brygge/Tjuvis och bestämde dejts osv. Åhhh va så NYDELIIIIGT!!!!!!

Tycker så mycket om dom här tjejerna???? Sofie är nästan lika bitter som mig och så Mathilda som är typ glädjespridaren no1??? Inte jobbigt glad utan bara.... glad+??? Inte ofta jag klarar av GLADA människor nivet.

Sen när kylan trängde sig på och jag insåg att jag inte ätit något på hela dagen (....) så gick jag hem. En sväng te jobbet som skulle bli på ca 15min blev 4h.... Är skittrött nu?? Vet ej vrf. Kanske orkar mig bort till affären å köper lite tacosaker. Var så länge sen jag åt tackå???
 
Planer inför min lediga dag imorgon är oklara. Ska inhandla en filt........ typ det. Laga mat och städa hehehe KUUUL. 


Ser lite lagom casual ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0