däähä ä ja


Såhär ser man ut efter 8h arbete vaaaa. Lite lurig sådär. MMmMm. Mysit.

Asså två jobbiga grejer nu som jag tänkt på ganska länge och tycker är SKITJOBBIGT:
1) Något i min väska PIPER såfort jag går in i "vår" mataffär???? Fattar inte vadfan det är och blir alltid lika jobbig situation när det JÄMT piper?? Varje gång jag går in, varje gång jag går ut. Inventering av väska bör alltså göras.
2) Har blivit """bundis""" med en ny stammis på jobbet. Trevligt tänker ni. SKITJOBBIGT tycker jag. PGA HAN E ENGELSMAN!!!! Alltså. Jag förstår engelska exemplariskt (typ) men OM jag någonsin har haft talfömågan så är den long gone. Står som en fjollig 14åring när han kommer och vill typ gömma mig när han baahh "Oh helloooo Jenny, how you doin today?? Did u have a nice weekend???" Å jag ba åh helloj joe ajm fajn haw ar ju tudej?? eny works jet???

Åh gud skäms å mina vägnar. 

Gick iaf och skulle handla bacon efter jobbet på den pipia affären å mötte Sara. Gick till "grönsakshandlar'n" och köpte EN morot. Såg lite ut som ett slakthus där inne minus allt blod då. Men kött hade dom.

Anyhow så har jag sovit sjukt dåligt inatt. Lyssnade på podcast, kollade breaking bad, sen wips var klockan 4..... Trodde jag skulle däcka men pga förkylningar osv så har Arra börjat snarka......................

Finns det något mer osmickrande?? ? ? ?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0