dååå har dököttet åkt iväg!!

Jajamänsan nu har min sämrehälft tagit sitt pickåpack och dragit iväg till ams! *Låtsas vara glad för hans skull*

Känner mig så........ensam. Ingen är hemma. Jahapp. Skulle aldrig klara av att bo i en lägenhet ensam????? Förövrigt gick mitt styrande över vad Arra skulle göra lite väl långt.... Typ "amme har du packat det???? har du en lapp på väskan??? vart är din tandborste då??? har du koll på ditt pass? betalade du elräkningen eller ska jag göra det???" kände hur IRRITERANDE jag var och tillslut pausade han å ba kolla på mig....

"sluta hetsa upp dig, jag haaar koll på allt! sätt dig ner där borta du får inte vara här nu!!!" 

Så fick sätta mig här. Var skitjobbigt för mitt psyke???? 

Hann fixa iordning en riktig brakfrukost (vid halv 3.....) så han lär ju inte dö i svält iallafall. Gu så gott det var. Har fått anmärkningar på att min sk. matblogg försvunnit (!!!!!!!!) så here we go. Gick alltså och köpte baguetter, ost (som är svindyrt här....) skinka gurka yoghurt, wajnerbröö, färdiga pannkakor pga okunnighet, färdigsprutgrädde pga ej elvisp osv.

Sen dukade jag upp här hemma. Orkade inte ta någon bild för att det kändes så TÖNTIGT. Plus att sylten jag köpte var ifrån firstprice (dvs typ billigare än euroshopper, 1L sylt för 15:-???) så ville ej verka tattig. 

ÅÅHH vart så fint. Tyckte mig se en tår i Arvids öga när han kom ur duschen och möttes av nygräddade pannkakor (typ) och fint skurna gurkskivor..... Sen åt vi en pannkaka var o så var vi mätta. 

Det här med att jag kunde äta typ tjugo portioner mat av något jag tyckte om förut???? vad hände med det liksom??? nu tar det stopp. Har krympt min magsäck OFRIVILLIGT och det suger. VILL ju äta mer??? Vill ju äta mat helst typ, hela tiden?? Även när jag sover. 

Så, planer inför kvällen..... Tänkte börja kolla på någon ny serie alt. se klart säsong 3 av Breaking Bad, lägga en töntig jävla ansiktsmask och kanske traska iväg till solariet (ej med ansiktsmask på, hade sett lite tokigt ut HA HA HA.....) Sen när Arra kommer tillbaka kommer han ba "asså WOW, shit, varför åkte jag ifrån denna snygga varelse????? omg"

Typ det scenariot jag vill uppleva. Kommer aldrig ske. Synd.


änsam :(((((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0