början på något dåligt........

Tyckte det var jättekonstigt att man ville åka till Tomorrowland osv. Hatade SHM (still do) å så. Nu sitter man här. Tittar på videor från festivalen. Hört så sjuka saker om den så atte....

Nästa år ska jag på festivaler månne!!! Siktar in mig på roskilde, way out west och tomorrowland om det kommer feta artister. Eftersom jag mer eller mindre, motvilligt eller ej, tvingas stå ut med all elektromusik som spelas här i lägenheten så tror jag det kan bli rätt fett på tmrw?????
 
Folk höga på tjack dansa runt mig, lasershows och värme.

Varför plågar jag mig själv med att längta ett jävla ÅR till nästa sommar?????

Vill gråta till Kent och Bon Iver och samtidigt sträcka mig efter lasterstrålar och bli hög på fet musik...... Går det ens??? Funkar den kombon?? Vem är jag? Vad vill jag? Allt???? Är jorden verkligen RUND???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0