bögskoleprov

Såg att det var sista anmälningsdag te högskoleprovet typ imorgon (???) och tänkte att man kanske skulle ta sig i kragen och göra det iår..... Så gick jag in på hemsidan och tänkte att "jag kan ju göra lite test innan jag anmäler mig!"

..........................

Nu ligger mitt självförtroende på botten............. Fick 3 av 20 rätt på ena mattedelen????

OCH, värst av allt(!!!) svenskadelen som ska vara mitt thaaang, ordkunskap, 7 av 20 (!?!?) och meningskomp 8 av 20......... gråter inombords.

Har jag tappat all kompetens jag en gång hade? Är jag misslyckad? Kommer jag få jobba på ett härbärge med katter? Blir jag inte större än SÅHÄR????

Stänger ner högskoleprovet för iår. Det blir inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0