beautyblogg!! fashion!! so nice!!

Tror jag fick ett psykbryt efter gårdagen som spårade bigtime med anisktsmask, kinamat och gossipgirl..... Aldrig känt mig så.... tjejig??? Kändes som jag hade kunnat vara typ Carries fula kusin från landet som försökte "passa in". Finns ju alltid en tjej som VILL VARA ngt. 

Anyyyhooow så gick det kanske lite väl långt när jag idag efter jobbet fick cravings efter diverse uppdateringar i min nececääär. 

Kom hem med en fåndäjshön, en BBkräm (vet knappt vad det är bara att det INTE är det samma som bebis BB), en facemist spray från bodyshop, en sockerskrubb från lush, rouge, bodybutter osv. Sen tråkigheter som hårklämmor å sånt. Fick ett test iform av schampoo i fastform (???) från lush som jag måste testa??? Verkar rätt sjukt.

But still

VEM E JAG?????? Vrf köper jag rosa saker och saker som kan anses onödiga osv???

Ska komplettera detta med att steka falukorv och koka stuvade makaroner. Spotta lite i maten å känna mig manlig. MER PEPPAR!!! MEEER!!! Efterrätten är planerad och det blir chokladpudding. Ska pressa den mellan tänderna och låtsas att det är bajs.

Där, mina vänner, där har vi en bra balans. En härlig kompromiss helt enkelt. "Du får vara tjej om du låtsas att du äter bajs också!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0