Ammeee döööda mä iställe

Har haft en så himla irriterande (???) dag idag och har bara velat ställa mig å böla. Vet inte hur många gånger jag fick svälja mitt agro och blinka för att inte börja gråta.....

Började ju så himla bra med litelätt sovmorgon, pundare som rökte gräs på trikken, samtal ifrån min arbetsledare som svarar "hej det är jag" (?? haha????) osv. Sen eskalerade det???? Gick ner till ett annat Waynes för att låna lite skinka..... Detta W har alltid ont om personal, folk dyker inte upp, folk är sjuka etc. Jag hatar å jobba där.

Vad händer???? Ska ha lite skinka liksom??? Blir kvar i minst 30 min??? Så kommer chefchefen när jag är tillbaka å ber mig gå ner dit IGEN och jobba???? Och jag bara dör av agro inombords....... När hon dessutom ber mig om saker som "gör rent espressomaskinen, ta in all disk o kolla till toaletten, sen kan du gå tillbaka igen :)" så ville jag dööööööööööööööö....

Slutade med att min arbetsledare fick gå ner för att HÄMTA mig..... och övertid på 3 av 4 på jobbet för att jag varit tvungen att vara där nere :):):) ink mig själv. Har jobbat 9-10h idag UTAN RAST. Med endast en liten muffins i magen?? ?? ? ? Tack då.

Så detta betyder ju att jag MÅSTE laga mat nu. Vilket sug e r r r r pong. Bajs. Imorgon är jag dock ledig!!!! Alltid NGT.

MVH klagobarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0