AMME JUSTE

Det enda som höll mig uppe var att jag vann en till mersalgs tävling!!!! HAAA!! FUCKERS.

Tricket är ju att pracka på kunden det dom tror att dom vill ha (u dont say) men man blir så jävla taggad när man inser att det faktiskt funkar???? Tror jag ska bli bilförsäljare och pracka på folk diverse bilar och tillbehör.... 

Påtal om bilar så smsade min arbetsledare mig o skrev "härligt jennöö, kommer förbi med priset imorgon!!" varpå jag svarar "ammeee jag är ju ledig imorgon, men ställ ferrarin utanför så hämtar jag den senare :)" 

HA HA HA SKÖN SOM TROR JA KOMMER FÅ EN FERRARI xD!!!!! SOM ATT D KOMMER HÄNDA :P :P: P 

= detta är resultatet av att ej ha ätit på en hel dag. Dont dont eat and write?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0