åhhh så deilig söndaaa

Alltsåååå!!! Har haft typ bästa söndagen någonsin. Vaknade sjukt sent pga Arra kom hem vid 9 imorse så vi råkade däcka till 14.15......

Sen fick vi brått iväg med Oliviär (läs d med franskt uttal) på marknad(!!!). Jag älskar fanimig marknader. Så vi gick en bit å så mötte vi våra nyfunna grannar Sara å Elin och gick en sväng med dom. Arra tappade tusen pix osv.

Gick till en secondhandmarknad och baaa mös. Hittade bla en snoppsvanstaty i vattnet (???) som var en avbild av nån snoppsvanstaty som e med i någon film jag inte sett pga oallmänbildad men Sara hade sett den så hon spoila för oss andra :)) Bra å veta liksom!!

SEN(!!!) asså detta är bäst av allt. Gick vi hem och jag lagade, asså jag skojar inte, DET GODASTE JAG NÅGONSIN GJORT!!!!!!!1 Hej igen matbloggen?!?! Gjorde fläskfilégryta med FUCKING KANTARÄLLER!!! Asså. Dör lite när jag tänker på hur gott det var. Satan. Så hela min dag vart typ 10000 gånger bättre bara pga måltiden?? Är så nöjd... GUD. /can go on forevaaa/

Oliviär sa att det var det godaste han ätit sen han kom hit (jaja han har ba ätit fiskpinnar o ris men ÄNDÅ, det VAR gott!!) osv. 

Ikväll ska jag försök hinna med å sola. Sen ska vi ut och dricka öl om vi kommer så långt. 

WEYOOOOO.


Snoppsvanen!!

Jaaa-aa jag lagar mat är ej matfotograf pga vill bara äta???? ORKAR liksom inte lägga upp maten fint osv? Här har jag redan börjat äta tillomed. SÅ JÄVLA GOTT AHHHH DÖR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0