röbrejk

Lagat samma mat som härom dagen. Fantasin alltså, finns den ens??? 

Har haft en så hjärtligt seg dag!?!?!? Ville typ dö i slutet av jobbdagen för att det gått så lååångsamt o för att jag varit trött exakt HELA dagen. Så nu ska jag lägga mig o dö i soffan o se nya Gossip Girl, tänka att jag bara jobbar imorgon o sen är ledig två dagar osvosv.

Veckans dilemma:
Ska på halloweenparty på lördag...... Resten kanske ni kan räkna ut själva????? WATAFACK klär man ut sig till liksom när det är så promt att man mååååste vara utklädd? När man dessutom jobbar till 21 samma kväll??? Dvs ska fixa sig på jobbet.

*Tar med en fet jävla björndräkt i väskan te jobbet*

Ae.

Får gå som mig själv och säga att "jamen jag är ju lite av en dvärg FAKTISKT" eller nä. Har bollat idéer med mina kollegor däribland orm eller delfin så jag kan åla på golvet hela kvällen, alternativt nudist...... Dvs inga bra idéer. 

SÅÅÅ ATTEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0