puss å kram

Gick upp 14.30 (!!!) idag och var helt sinnessjukt död. Satt här i soffan och fick ur mig ljud som typ "ööhöhehm colan" eller "åhhhähhhh mitt huvväääöö" osv.

Tog tag i mig själv och gav mig ut på ett mission. Dvs skaffa oss bakismat på Arras bekostnad. Slutade med en kebabtallrik å herrejävlars vad gött det var. Han har blivit så givmild??? Vann t.ex. ett vad vi hade nu i veckan vilket resulterade i en sushibjudning igår. Dönajs.

Inatt somnade vi som ett riktigt jävla pensionärspar i soffan. Kickade igång ett avsnitt Skins, såg klart det, orkade inte gå till sängen så vi sov i soffan i 1-2h ha ha ha usch. 

Resten av denna dag är en dimma. Har suttit hemma hos Edvin & Simon (säger ju inte er ett bajs säkert men där var vi ialleeefall!!!!) och chillaxat. 

OCH NUUUU har arra fixat solsidan!!!! Assåasåsååsaåsåasåså. 

Imorgon går vi in på kanske världens bästa vecka. Life's sweeeet.

På lördag ska jag få smörgåstårta OCH tårta OCH paket och uppmärksamhet osv. Och få träffa min nästan bortglömda vän som jag inte sett på typ 1,5 år(!!!!!!) asså gud. Blir helt blödig. Förstår inte hur jag ska hinna allt samt äta allt???? Kakor osv. Önskar jag kunde göra en magsäcksförstoring för en helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0