outslag

Vakna nyss..... är ännu inte botad??? Mina hjärnspöken skriker att jag har drabbats av SKABB men hur fan då???? HUR fan får man skabb liksom???? Nänä. Dom på apoteket har givetvis rätt.

ANYHAAAOOW när jag kom hem igår såå var hela lägenheten städad (!??!?!) och maten stod på spisen (????) vart så glad att jag fick lite tårar. Homemade pizza och så säger Arra "asså, jag gjorde en bit utan majs till dig för du tycker ju inte om det... men jag tror Oliver åt upp den med" hahahaha alltså. JÄVLA OLIVER FAN!!! Nä.

Däremot fick jag ett psykiskt sammanbrott när Arvid sa att han tagit min färdigskivade PRÄSTOST ifrån Sverige till pizzan när vi har typ tre andra ostar......... Fick ännu mer tårar i ögonen och typ stampade i golvet o baaa fanfan visste ju att det inte finns nån JÄVLA prästost här???? 

Typ gulost som inte smakar NÅGOT liksom??? ÅH. Blir arg igen.

Nu ska jag ta min medicin igen och hoppas på att jag orkar ta mig till jobbet. Ha ha ha alltså somnade så jääävla snabbt igår???? Helt däckad. 

Ska fortsätta på min å arras RHCP playlist nuuu o ba digga. wöwöwö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0