några ashärliga saker:

OK, hänt så jävla mycket asbra saker dom senaste dagarna så jag börjar i stigande ordning!!! ÄR SÅ EXALTERAD!!

1) jag ska åka hem när jag fyller år. Är mest exalterad över mina presenter och mat och ev billig öl. Och krama lillerik och hoppas att han inte har glömt mig ååhhå nu vart jag tårig. Måste bara jobba lite mer på min önskelista!!

2) The XX spelar här 27(??)e november!!!! Inte vart om helst utan typ precis HÄR, nästan i min lägenhet typ, SÅ NÄRA är det!!! Om det inte vore för att dom ska spela inomhus hade vi hört allting ASKLART pga närheten. Så det måste jag nästan gå på. Så fint.

3) Jag åker förmodligen till Thailand över jul. Punkt slut. *försöker låta softisikerad*

ASSÅ!!!!!!!!!! TAJFACKINGLAND!!!!!! FATTAR NI HUR SKÖNT DET ÄR????? Fattar ni hur billigt det är där och att jag inte betalar ett dritt pga åker med min saknade phamily???? Var inte alls pepp på en ordinär julafton = asbra meeen förhoppningsvis är vi hemma till nyår, alterntivt 10 i tolv på nyårsafton..... Nyår på Arlanda lockar inte asmycket men vi får la se. Har inte varit där sen 05/06??? 1år efter tsunamin..... Så baaa ä jag där på årsdan igen??? Älskar tajland.

Bara tanken av att jag om TYP TVÅ MÅNADER kommer få känna att det BRÄNNER i skinnet???? ASSÅ vill gråta av glädje. Har varit en pissommar så ba.... kommer detta.

Sol å värme. DÖÖÖR.


Sweeejjjt laajf efter regn kommer sol osv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0