mina googlingar ikväll:

* vapiano
* restauranger i krabi
* shoppa i krabi
* mat i thailand
* göra i thailand
* poda island djur
* vart finns det fria flamingos
* fria flamingos thailand

osv....

VÄÄÄÄLDIGT mycket tajland och mat i mitt huvud just nu. Tjatat om taj säkert hela kvällen här och Arvid bara sitter här, tålmodigt, och lyssnar halvhjärtat på allt fullständigt ONÖDIGT jag ibland säger. Nickar lite och säger "aaaa" men det är ju så skönt o få PRATA????

Som ni förstår hajpar jag denna resa väldigt mycket. Råder panik i mitt huvud just nu då jag insett att jag inte har några """sommarkläder""" då det inte blev någon sommar iår = måste försöka hitta nu = 2 late???

Vet bannemig inte ens om jag får ledigt ifrån jobbet när vi åker????? Men då slår jag ta mig tusan näven i bordet. Taj tackar man ej nej till.

Nu somnar jag nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0