middag á me, muy bueno osvosv

Lagat mat. Var längesen sist. Förutom typ uppvärmd gulaschsoppa. MEN idag hade jag LUST att laga mat och gjorde tamigfan något asgott jag aldrig gjort innan lite på känn????

Såklart var det pasta till. Älskar ju pasta. Kyckling i balsamvinägergräddsås assåååå åååhhhh så GOTT. Dog lite typ. Snorgott. Åt och åt och åt. VARFÖR har jag inte gjort detta innan för var ju såsåsålätt??? Arvid sa tillochmed att det var "O K" vilket för honom betyder att det var asgott. Såg att han typ slevade i sig såsen som var kvar på tallriken??? Måste vara ett bra sign?

Har varit på grönlandsmarknad osv idag. Regnade så mycket så vi gick hem.

Klunkade en cider till maten endast pga törstighet så nu är jag återigen lite *dåsig* pga dricker aldrig alkohol??? 

Kvällen är fortfarande oplanerad och det stressar mig litelitelite. Ska förtäras alkohol men jag vet inte vart hur när eller med vilka det blir. Allt baahhh skiter sig men det gör inget. Ska dricka vin nu å hoppas det löser sääh. 

Klems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0