linshöping

Följande saker har hänt dom senaste dygnen:
* Haft min första migränattack någonsin. Vill aldrig mer uppleva det. Ville få mitt huvud avhugget??
* Köpt en ny soffa till vårat schtekvardagsrum
* Haft häng med 8 grabbar i vår uppfräschade lägenhet
* WÖÖÖÖHHH FYLLT FACKING 20 ÅÅÅÅR
* Suttit på ett tåg i 6h på min bday
* Gått på systemet å fått visa leg innan vinboxarna ens stod på rullbandet.....
* Fått hem Arrat till linkan 23.30 igår. Slapp sova själv på min bday<333333
* Blivit firad
* Ätit smörgåstårta, plankstek, tårta kakor osvososv

Aaaand it goes on and on and on and on.

Snart kommer Filip hit som jag inte träffat på bajslänge. Äta ännu mer mat. Dricka vin. Sen träffa mer folk jag inte hängt med på typ ett år????? Alltså älskar reunions. Träffade Rickert igår efter att ha varit utan honom sen typ mars???? Ögonen baaa tårades så fick jag hans öl sen åkte han hem.........

Aha.

Nu ska jag döschaaa o bli fresh sen ska jag RÖJJJJJA!!! 

Mindre kul kommer måndagen bli med 6h tågresa sen 8h jobb på dä..... YEY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0