japp

Jag vill åka till galapagos och kolla på konstig djur.

MEN

Framförallt vill jag tamigfan se livslevande flamingos i ej fångeskap. Så jävla COOLT???? Fuck späckhuggare osvosv, jag vill se flamingos.

Har gjort research. Dessa djurjävlar finns alltså inte bara i Kenya utan även i Turkiet, Kazakztanborathometown, SPANIEN, Ukraina och Portugal???? Asså???? Portugal och Spanien som jag ändå vill åka till liksom????

Om jag någongång kommer dit står fågelskådning á flamingo typ först på listan. 

Hatar fåglar. Men fått för mig att flamingos "är snälla" och dom tycker jag om.

Mest för att min lillebror när han var 4år och alla andra på dagis gillade hajar och tigrar och örnar rev och slet i mig o mamma när vi var på kolmården för att han ville se på flamingona för att han "älskaj jåsa" ahahaha asså. Åh <3. Bli 4år igen.....

Så.

Gör jag någongång en tatuering ska jag fan ha en fet jävla flamingo i svanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0