jajamänsan

Är såååå jäääävla tröööötttttt!! ! !!! !

Höll igång heeela dagen igår. Känns avlägset att allt ens hände igår??? Först släktkalajs, sen Filipmefamiljhäng o asgod mat, sen hem till Filip mä Lotta och reunion:a lite. Dricka mer vin osv. Åka till stan, träffa mer folk att reunion:a med, drack ännu mer osvosvosv. Blandade ALLDELES för mycket alkoholhaltiga drycker för mitt eget bästa igår???

Följande konsumerades:
* Singha öl
* Jägershot
* Rosévin
* Mousserande vitt vin
* Vitt vin
* Fishshot
* Mer öl

???? ? ?? HUR kan jag ej vara mer bakis idag??? Wonderwomaaan??

Iallafall så var det så jävla bajskul igår att få träffa alla!!! Filip o Lotta o Yasse å Rille o Fille o Matilda osv. Sen "sprang jag in" i Arrat. Fick agera hemsläp. Otipp liksom. Inte ens när man åker ifrån "vår" säng i Oslot får man sova ensam...... För jag ÄLSKAR ju det........ Näva.

Köpte med oss donken hem 03.10, tog en taxi hem och däckade i sängen innan cheesen ens var slut.

Idag har jag rehabat med BK på stan, handlat nödvändigheter till hemmet på maxi med mamma osv. Nu är jag så jävla helvetes hortrött?? Har hållt igång heeela helgen from start och känner mig helt utmattad??? Jobbigt o fylla 20. Så därför har jag dragit på mig något jävla halsvirus!!!! ÅÅÅHH

Så jag sjukanmälde mig imorgon.... Kände att 7h tåg + 8h jobb + ont i halsen inte var en bra kombo.

Imörrn är det alltså mys. Mitt tåg går 06. Dags att sova. Jajamänsan.


Igår innan partey..... Taggad osv.

Idag. Efter partey. Observera att jag bär samma tröja OCH samma smink. Har inte sovit med smink sen jag var typ 14 vill jag påstå men inatt, inatt skedde det åjävlar vad sliten jag känner mig ha ha ha sorgligt FUL.

Tjenna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0