ja e int vek

Mathilda på mitt jobb är ifrån Jäääävlä och jag älskar hennes dialekt??? Tycker det låter sådär lagom smålantligt men ändå charmigt. 

Själv stöter man ur sig saker som "Ammä göööuh såa kuel mä besöak mateldaaa??? va gjårdä ni dåååå???" eller "KOM IJÄN DÅ BREITT MAREJ KÖr FÖFAA-AAAN!" på breddad östgötska. 

Så ibland låtsas jag att jag också är ifrån Gävle eller SÖNSVALL.

Anyways så fyller jag FACKING 20år nästa fredag!!!!!!!!!!!!!! !! ! ! !!! !

Önskelistan är kort.

Finns ingen.

Mår dåligt.

Har jag ALLT materiellt jag "behöver"???? Varför??? Allt var så enkelt när man var liten å ba kunde önska sig saker hela tiden. Varje år stod t.ex. "en hundvalp" med på önskelistan men inte fan fick man det. Bara för det ska jag skriva det på årets. Måste önska mig typ en stavmixer? Shit vad kul liksom.

När fan blev man tvungen att gå ifrån "nya barbej dockan mä shelly i badkarät" till en jävla stavmixhelvete liksom????

Förra året fick jag dock min sjukt fina flamingo av Filip i bday present. Den står hemma och det SUGER. Ska försöka konka med mig den alltså. Åh. Skulle göra sig fin här.

Annars vill jag ha en lavalampa, ett par najk är, fräscha tröjor ifrån monki som jag spanat på osv. Kan liksom inte ens önska mig presentkort pga bor inte ens i Sverje???? Kukit.

Nu ska jag njuta av att ha aptiten tillbaka, vet inte ens vad jag ska börja med???? Kaka, bulle, choklad eller godis????? HMHMHMHM.

Samt skriva önskelista. Like a kid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0