HEJHEJHEJ

URSÄKTA att jag lyst med min frånvaro men jag har varit busy. Försökt haft ett liv helt enkelt!!!

Har under dessa dagar införskaffat maskeradkostym, lagat mat, varit lite ledig oooo gått på pardey. "prepartyt" ägde rum på hEmLiG plats pga outhärdliga konsekvenser om jag skulle avslöja mig............ WOPSI

ÅHH hade så kul o vart så JÄVLA full???? Spydde upp (ja ni vill veta) en muffins med kardemummasmak så det var inte så äckligt att kräkas :))))) Sen gick jag vilse ENSAM i en stadsdel jag ej känner till iförd kattöron och kattÖGON. 

Satte alltså i mina första linser någonsin igår dvs kattögon o var ju så djävuuulskt FRÄCKT???? Som farmor skulle sagt.

Anyhaaooow så förtjänar jag & min kompanion en eloge för gårdagens insats då vi hittar en ensam cheeey iförd väldigt kalla kläder på en parkbänk ooo agerar VUXNA PÅ STAN. Ringde runt osvosv tillslut fick flickebarnet åka iväg i ambulans. Hon hatar säkert oss men JAG blev iallafall stolt över mä själv :):):):):):)

Så det känns o va vuxen, ba "mehhh vi vill baa ditt bästa assooo!! flåt men du måste åka med asooo!!"


Mitt hår. Våfflat från gårdagen dvs Afro/svinto. Jobbat såhär. FÖR JA SKITERIII!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0