heihei

Gles updates här men så får de tametusN va.

Lördags var det partiparti, så parti att vi *glömde bort* att gå ut o klockan blev mycket osv så vi (alltså typ ALLA ehhh??? amme ja elin o sara DÅÅ!!) gick hem till vårt hus. 

Hände konstiga saker under kvällen när vi var på "PARTYT", bland annat så:
* Blev NÅN mördad av dendär 28åriga svenska nissen det stod om på aftonbladet, 3min ifrån oss?? JAHA?
* Sara dansade med en giraff på fingret
* Va balkongräcket var jättelågt
* Sara tuttflashade

HAHAHA asså det sistnämnda var så djävulskt dökul att jag garvar varje gång jag tänker på scenariot. Som kortfattat innehöll att Sara inte bara flasha för mig som var tanken utan även för robban å clara som oskyldigt satt i skymundan....

Behöver jag ens förklara vad jag därför gjorde igår pga festligheter i lördags?

Nä.

Låg i soffan med handen i chipspåsen och mådde dåligt. Gick en vända till affären o köpte frukt. Sen en vända till när jag insåg att frukt inte höll å köpte mer chips, choklad och cola istället.....

Förutom det "fixade" jag till ett sår MITT PÅ min näsa???? Bara sådär? Hade INGENTING där o nu ba säger Arra att det ser ut som en vårtjävel.

Bildbevis kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0