ha ha ha haaaaa

Hade en riktig mardröm inatt. Drömmen om att jag var gravid???? Och att jag glömde bort det lite då o då så jag rökte liksom några cigg osv, drack vin. Hade ångest o så.Tänkte att jag skulle rådfråga Arvid varpå han då säger (I DRÖMMEN FORTFARANDE) "amme vi kan ju lika gärna köra??? man är ju aldrig redo liksom????"

ASSÅ

VILLE

DÖ!!!

Tillomed i drömmen ville jag dö???? Så extremt jobbigt baa o så kändes det som (observera att det fortfarande är en dröm) att jag blev fetare o fetare för varje sekund typ. Vaknade o var förskräckt tittade ner på min estomago och insåg att HA HA jag är ju fan smal!!!!! (......)

(stort frågetecken på det samt ett asaflabb)

Note to myself: skaffa ej kids alt. att du bara FÅR dom, från storken eller från en alien. Dock ej på minst 8år.

Note to er: Lite kul ändå att jag såg mig själv som en riktigt WTmamma. Typ rosa kjol o vita leggings o hårband o rufsigt hår o en cigg i handen ha ha haha asså USCH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0