födelsedagsvecka!!!!

Jappppp ni hörde rätt jag har födelsedagsVECKA.

Dvs är jag extra viktig hela veckan samt veckorna efteråt. Tror Arra har förstått det här med min födelsedags innebörd för han låter mig hållas. När jag sitter och sjunger "GO JENNY ITS YOUR BÖRFHDEJ WE GONNA PRTEY LAJK ITS YOUR BÖRFDEJ!!!" så ler han bara lite. Säger tillomed att KLOCKORNA jag tittar på är FINA????

???

En marc jacobs klocka liksom???? Sen när är han intresserad av om klockan är i roséguld eller silver??

Underbart o ha födelsedagsvecka. Alla dagar borde va såhär. Lagade en exeptionell köttfärsås förut. Åt och mådde bra. Tills jag insåg att vi ätit denna middag 02.00 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) hahaha aalltsååå?? Har stått o lagat mat typ vid 01.30......

Aja.

Ba o försöka däcka nu :SS::S:S:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0