dööööe


Såhär ser kärringen ut efter att ha klämt i sig en vinare.

Huvudvärken är ett faktum.

Eftersom jag var den enda av ca 20pers som ej var 20/hade falskleg så gick jag hem när alla andra drog ut............. Nej nu ljög jag lite jag gick faktiskt till donken innan ha ha hah så himla SORGLIG.

6 dagar kvar å så namnsdag idag (igår dåå) på det. OKTOBER ÄR EN BRA MÅNAD MÅNNE!!!!

Anyways så borde inte vin vara så pass lätt drucket. Min bakfylla imorgon kommer ju kosta mig hela morgondagenshumör och framförallt Arras humör pga kommer inte orka göra något. Å så har jag lovat att vi ska gå på marknad.......

E så död???? Som att jag aldrig druckit alkohol i hela mitt liv typ???? Lite så är det ju nästan men.....

Iallafall så har följade saker uträttats idag:
* Bytt en tröja
* Köpt nya trosor pga alla mina ca 50par är skitiga och vi (läs jag) har inte orkat tvätta än
* Köpt sushi
* Bokat tågbiljett för hemresa(!!!)
* Bajsat
* Druckit vin
* Umgåts
* Köpt donken å gått hem

Imorgon är todo listan betydligt kortare:
* Överleva dagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0